dumma mamma.. dumma mamma.. åååh DUMMA CARRO!

Haha, japp så lät det idag när jag vägrade sätta på pippi åt henne... hon hade kastat saker på olvet och det skulle tillbaks till sin plats innan man får titta på film... tålamod tålamod.. fastän att man vill asta ungen i säng, släcka lampan och säga go natt, så håller jag mig och det resulterar ju såklart i att ungen plockar upp, och mamma sätter på tvn... och det största resultatet av allt vi satt o möööööös jättelänge i soffan, me ballerina mintkakor och ett glas mjölk.. mammas fina!!!

Att gammelfaster Ann hämtade på dagis idag hade gått över förväntan.. hon hade flygit upp i rummet och sagt "hej dååå, nu ska jag gå hem"... Ann hade blivit alldeles chockad :P Ingen är lyckligare än jag för det, det innebäs ju bara att jag har en till trygghet till mitt barn som jag vet att hon litar på och trivs hos.. för ni ska ju inte tro att ungen ville hem.. hon blev jätteglad när jag o kenta kom.. men sen sulle hon till emil (mn usin)... och började skrika och bråka när jag lyfte ut henne till hallen... aouch i mammahjärtat, YES i barnvaktshjärnan :P

nu ligger hon o sussar sött, det blir en mys morgon imorn, jag lämna vid 9, så får hon bada, äta frulle hemma o vi lär nog hinnaögna igenom en film också.. på tal om film så ska jag in i en dusch.. om en stund.. enta står där nu. sen ska jag kasta mig i soffan och titta på luftslottet som sprängdes... =)

Imorn blir det jobb.. 10-22... men d ska nog gå bra.. har även blivit erbjuden ett annat jobb, fast det är bara vissa nätter, med full betalning... så jag tar d jag får för pengar e inte min starka sida just nu.. men men.. det vänder väl det med hoppas jag- pengar e inte allt... '

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0