good morning..

fyy faaaan va trött jag e.. gick upp 06.45. alltså när min buss kom.. hehe.. men MQ visste ju att jag va trött eftersom jag jobbade 12 timmars igår, men kom 15 min sent, så gjorde inte så mkt.. väl uppe på vxln blev d ett möte jag absolut inte hade nån lust me med mitt trötta huvud.. men d gick väl bra tror jag.

Igår fick jag kaffekompis på vxln, Jerry kom upp och tog en kaffe med mig, när MQ bytte av så fråga han om vi skulle ta en burgare på måsen, sagt o gjort.. och som vanligt skrattar man hål i skrattmusklerna.. haha, men det var kul iaf, sen va d bara att åka hem, pussa lite på gubben o säga natt natt :)

Nu däremot ska jag hinka kaffe, så jag blir människa.. när jag slutar ska jag spurta hem o hämta min lillfis. SAKNAR MASSA!!! trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0