Guess what?!

Jag e på jobbet.. otippat va :P Men jag trivs verkligen kanon på det här stället.. sen att nattpassen är liiite väl överskattade för min del.. såg på nya schemat att jag fått två nattpass i rad.. hehe.. ehem.. men men.. bara att stå ut :)

nu väntar jag på att en av chaufförerna ska bli klar me sitt ärende här uppe, så jag kan fixa lite lunch, eftersom bella e här så måste jag ha koll på henne.. alla uppskattar ju inte min bebis.. haha..

Blev inge luftslottet som.. igår, för kenta vill också se den, men han har ju inte sett de andra två, så han skulle ögna igenom de så kan vi kolla på luftslottet till helgen :) är ledig på lördag, och nästa vecka e jag ledig mån-torsdag!!! NICE!!!! då blir det städa städa mån-onsdag, på torsdag blir d nog andy´s me lillplutt... juste ska klippa mig hos monica oxå, testa hennes kunskaper lite :P Och jag står ut me min utväxt som får mig att likna skalle-per en aning för mycket.. haha.. nää nu ska jag läsa lite bloggar och kanske jobba lite :)


I mitt fulla esse


Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

jobbar du på min fredag nu?! =(

2010-03-04 @ 11:34:37
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Novalies mamma

va bra... blir ju fan oroligi haha...



Ne jag gillar henne också jätte mkt... kul att man känner sig trygg med henne redan innan novalie ens börjat på dagis!



Har gjort klart vollagen nu... och du och mathilda kom med också =)

2010-03-04 @ 12:56:29
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0