Hur då?

Haha satt här uppe med en kollega som läste att jordskalvet i chile påverkat dygnet med typ 1,12323454 millisekund... och att gps och sånt kan påverkas.. då slänger hon ur sug "men om... allstå hur mycket då? blir det fel på zonerna då? om jag åker förbi rödjusen här borta kanske jag inte byter zon? hehe"... haha så knäpp alltså..
fick ett sånt där astrött flabb...

Klockan är snart 4, snaaaart får jag åka hem!!! trött.. trött.. tröttare... tröttast!!! Mathilda ska till gammelfaster Ann imorn, Ann hämtar på dagis, så har de en liten mysdag.. först var ju tanken att jag skulle jobba 14-22, men DS ställde upp och tog det passet, så jag passar på att sova mig pigg istället.. men vi får se vad de tycker, de kanske tycker att om jag är hemma så kanske de kan göra nå annat.. det får de helt bestämma själva, men Mathilda blev överlycklig, över att Ann skulle hämta.

*gäsp*

*gäsp*




********GÄSP**********



Hmmm.. vi får se hur d blir till helgen me bloggträffen... vart så mkt krångel ju.. men vi får se helt enkelt, just nu är ingenting kul.. vill bara sova!


Äh.. vi hörs sen!

Puss and Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0