Kan du tänka något annat, det man ger får man tillbaks

Det finns en människa som jag grubblar över väldigt väldigt ofta. de flesta av er vet nog vem jag menar, men tänker inte nämna namn.. Det är en tjej, som betyder väldigt mycket för mig,. hennes familj likaså... men idag har vi ingen kontakt, varför? Jo för att när jag trodde att hon rest sig visade det sig att hon låg långt därefter iaf.
Jag är ingen ängel, aldrig varit.. men jag har lärt mig vem jag är och Mathilda var min räddning. Jag hade kunnat fastna i fiskis träsket, men jag reste mig och gick, jag har vart där, men jag reste mig upp.. medans hon träffade någon annan, en man som är så sargad, så destruktiv och har absolut inte rest sig efter sin separation me en annan kvinna. Hon har gått ner i vikt, otroligt vacker... men den fina människan hoin faktiskt var försvann med kilona. Jag har fortfarande kontakt me hennes familj, väldigt bra kontakt.. men inte med henne...
jag behöver inte säga så mycket... men finns en låt som får mig att tänka på mig och henne, och vilka skilda liv vi faktiskt lever idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0