party :)

Japp, igår va det fan party!! Inte haft så kul på länge!!!

En mysdag me familjen och kära underbara älskade finaste Astrid med barn och hundar kom ut och vi hade en mysdag :)

Vid 17 hoppa jag in i duschen och började göra mig i ordning, när jag väntar på bussen får jag ett mess av Jerpa att han kunde plocka mig på vägen, tack tack. Sagt o gjort, väl framme i ektorps centrum inser vi att vi är först.. haha, så vi tog en öl och vänta in gänget... vi hade helt galet trevlig, massa fnitter och asgarv, lovely! Vi tog en taxi in till jägarn,. där blev det sjunga för full hals, jag och emma.. haha.. ja må hon leva!

När jägarn stänger drog vi vidare till engelen, Emma åkte dock till mcdonalds.. stackarn o umgås me taxigänget, hon fick ett grymt pris av en egenbil, eller svart vilket jag tror att d va, men hon skulle bara våga!!! haha.. på engelen skaka jag rumpa, haha, jag liksom!!! Vi skålade i champagne, och vi sjöng en gång till för säkerhets skull!!! Jag hade galet trevligt, och kom hem lagom påverkad, så där så d va härligt o galet och jag vakna lagom trött, men INTE bakis!!! mohahaha =)
Och nu sitter jag på jobbet.. lovely... *harkel harkel*.......


Lite bilder kanske ??? :)

Observera mickis på bilderna.. haha.. ser ni hennes haka på någon?







Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Tack för igår kväll gumman,,, alltid lika trevligt... Men jag åt varken mc donalds eller åkte taxi... utan tog tunnelbanan till slussen och satt där och väntade snällt på bussen ; )

2010-03-07 @ 18:24:48
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0