snart hemgång

Japp, om ca 15min, är d dax att rulla mot ektorps centrum o möta upp älsklingen på hans jobb. så åker vi hem och hämtar ungarna.. lovely friday!!! ska bara mysa heeeeela dagen me alla gullungar där hemma!!! Och imorn likaså, men blir det att slå klackarna i taket... ställe är hemligt.. hehe... roligt ska det bli iaf :) Mickis är nog braaaa jävla nyfis... men ops honey... imorgon får du veta ;)

nää ska börja packa ihop här och vänta in F...

Dagens pinsamma i all ära.. tur att inte mina röda kinder inte syntes genom luren.. stackars karl.. hahahaha

jag* självklart, då skickar jag en sexbil 20.45.
Han* Sexbil?
Jag* ehem.. hehe, ja sex-personersbil så klart.


men va skulle man göra utan pinsamma tabbar, urs va tråkigt livet vore ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Haha!

2010-03-06 @ 11:57:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0